19 decembrie 2010

Atractie

Ce m-a facut sa ma opresc la el? Ce m-a facut sa ies cu el prima data, ce m-a atras la tipul asta extrem de increzut caruia in alte circumstante probabil nu i-as fi dat niciun pic de atentie? Nu stiu, nici acum nu pot sa imi dau seama cu claritate, I can't point the finger at it. M-a intrigat faptul ca stiam destul de multe despre el, iar el nu stia nimic despre mine si imi dadeam seama ca nu joc corect, dar tocmai asta ma incita si facea tatonarea mai interesanta.

Flirta cu mine pe mess de cateva zile si ma umplea de dorinta. Mi-a spus odata ca sunt geniala si ca il excit psihic, ca si daca as fi super urata tot ar vrea sa facem sex pentru ca pur si simplu isi doreste sa stie daca sunt la fel de perversa in pat, ca si online. Si eu il doream, probabil de la primele noastre conversatii "fierbinti". Imi placea faptul ca era foarte direct si vroia sa stie totul despre mine. Punea cele mai obraznice intrebari, ma facea sa rosesc pana la radacina firului de par si cu toate acestea ii raspundeam pentru ca imi era usor sa ma ascund dupa paravanul ferestrei de messenger. Asa puteam sa fiu cat se poate de sincera, cat se poate de "eu", puteam sa-i vorbesc deschis despre fanteziile mele, despre dorintele pe care mi le inspira, despre cum imi placea sa fiu atinsa si despre tot ce as fi vrut sa-mi faca.

Era primul om care m-a facut sa ma ud fara sa ma atinga. Imi placea enorm modul in care comunicam, faptul ca intra in detalii la nivel foarte, foarte personal si ca parea cu adevarat interesat de mine. Nu vorbeam numai despre sex, dar inevitabil ajungeam acolo. Era clar ca amandoi ne-o doream si chiar daca niciunul dintre noi nu cauta atunci o relatie, as fi facut-o cu el doar din pura curiozitate. Il simteam "into me" si imi placea la nebunie atentia pe care mi-o oferea, desi faceam eforturi sa par inaccesibila si sa fac pe inabordabila. Imi dadeam seama ca asa il provocam si il excitam mai mult decat orice si chiar mi-a marturisit mai tarziu ca asta l-a si atras la mine si vroia sa-si demonstreze ca poate sa ma aibe in ciuda atitudinii mele aparent reticenta.

Si... s-a intamplat. Poate mai repede decat mi-ar fi placut, poate ca am cedat prea usor - dar, in fond, cui ii pasa? Uitandu-ma acum inapoi, imi dau seama ca doar ne-am fi chinuit reciproc si am fi lungit inutil asteptarea, asa ca nu regret cu nimic prima seara petrecuta impreuna, prima imbratisare sau al doilea blow job :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu