18 decembrie 2010

Primul sarut

Il stiam din auzite, il vazusem de cateva ori si nu mi-a inspirat decat... nervi. Nu-mi placea aroganta lui si nici reputatia care il preceda, asa ca atunci cand a inceput sa ma bage in seama, i-am cam dat cu flit si m-am simtit bine. Dar a fost suficient de rabdator si de insistent ca sa ma convinga sa-l sarut si de acolo... s-a rupt filmul.

Vorbeam, de fapt ne contraziceam pe nu-mai-stiu-ce tema si il vedeam ca se uita la sanii mei care abia se ghiceau pe sub tricoul largut. Eram constienta ca il provocam prin atitudinea mea de "no way in hell", si tot ce imi doream era sa ma atinga - eram foarte curioasa care va fi urmatoarea lui miscare. I-a luat mult pana m-a sarutat, a trebuit sa ma prefac ca imi este frig si sa ma apropii de el ca sa imi puna o mana dupa umar si sa ma ia in brate. Nu, nu era timid, vroia doar sa fac eu primul pas, dupa cum mi-a marturisit mai tarziu. L-am lasat pe el, nu pentru ca nu as fi vrut sau pentru ca nu am avut curaj, ci pentru ca facea parte din joc - eu il provocam, el trebuia sa actioneze. S-a aplecat putin si i-am simtit buzele moi peste ale mele, iar limbile noastre s-au cunoscut si au inceput sa se joace fara stangacii, fara sa aibe nevoie niciun moment de acomodare. Ma incita, ma ademea, ma amagea, imi venea sa ma urc pe el. Cand a inceput sa ma sarute pe gat m-a invadat o caldura acolo jos, mi s-au inmuiat picioarele si m-am simtit ca facuta din plastilina. Am tresarit cand mi-a pus mana pe un san si a continuat sa ma sarute. Il simteam delicat si apasator, incordat si fierbinte, inger si demon in acelasi timp. Nu as fi vrut sa se opreasca, l-as fi lasat sa ma dezbrace si sa faca orice cu mine... dar eram abia la prima intalnire.

M-a surprins cat de mult conteaza un prim sarut reusit. Acel sarut contine o explozie de senzatii, o mare de promisiuni si e poate cel mai elementar mod de a cunoaste pe cineva. Uneori stii chiar de atunci daca aventura aceea are vreun viitor. Stii de la primul sarut daca va mai urma un al doilea, stii daca iti vine sa te urci pe el si daca vrei sa te dezbrace, stii daca ai vrea sa ti-o traga then & there sau daca o sa te duci direct acasa si o sa-i spui "mai vorbim". Stii dupa jocul limbilor, dupa cantitatea de saliva, stii dupa felul cum te amageste, dupa cum te musca de buza de jos si dupa excitatia pe care o simti cand te lipesti de el.

Daca sarutul lui nu m-ar fi incalzit atata in seara aceea rece, probabil ca acum nu as mai fi scris acest post. Sau ca ieri nu ne-am fi tras-o cateva ore. But that's a whole other story... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu