22 decembrie 2010

Seara de iarna

Sunt o exhibitionista. O stiam demult, dar am evitat (culmea!) s-o arat pana acum. In viata "reala" sunt cea mai discreta persoana posibila. Daca m-ai vedea nici macar nu ti-ai imagina ce minte perversa se ascunde in spatele aparentei de little miss sunshine. Nici el n-a stiut, dar a fost suficient de intuitiv si de rabdator incat sa descopere toate astea.

Ne-am tras-o ca nebunii luni intregi si a ramas secretul nostru. De lungile noastre fuck-fest-uri duminicale nu stia nimeni, iar semi-clandestinitatea relatiei o facea cu atat mai incitanta. Asteptam sfarsitul de saptamana, in timp ce mai furam cate-un sarut pe ascuns prin lifturile de la serviciu sau seara, in masina lui, cand se intampla sa aibe drum prin fata blocului meu. Schimbam email-uri licentioase si aveam conversatii sexy pe mess, care se incheiau de multe ori cu mine la dus, mangaiandu-ma acolo jos, plina de dorinta, vizualizand una dintre partidele abia petrecute sau vreo fantezie pe care am impartasit-o amandoi.Il vroiam non stop si nu ma sfiam sa i-o spun. Mi-a zis intr-o noapte ca i se pare genial sa stie ca poate sa ma futa "oriunde, oricand, oricat" si ca asta il face sa ma doreasca non stop...

Intr-o seara am venit sa stau putin cu el, dar a fost nevoit sa plece pentru vreo jumatate de ora, asa ca m-a lasat sa dorm in camera lui. Era frig, dar mi-am scos blugii, puloverul si sutienul, ramanand doar in lenjerie si intr-un tricou decoltat, ascunzandu-ma sub paturi sa ma incalzesc. Am adormit asteptandu-l si cand in sfarsit a venit, a intrat rece in pat langa mine. Mi-a pus mainile inghetate pe sani si am simtit instant cum mi se intaresc sfarcurile. M-am lipit de el si mi-am impins fundul in penisul lui deja sculat. A inceput sa-mi mangaie trupul, iar senzatia mainilor lui reci pe pielea mea calda imi dadea fiori si simteam cum ma umezesc acolo jos.

Mi-a scos chilotii si m-a penerat pe la spate, direct, hotarat, tinandu-ma in brate si framantandu-mi sanii. Se misca in mine, il simteam intrand si iesind, atingandu-mi fiecare terminatie nervoasa, pana simteam ca vibrez de placere. M-a futut asa pana am terminat prima oara si a simtit cum am incetinit ritmul. Se facuse inabusitor de cald sub patura, asa ca am dat-o la o parte si am schimbat pozitia fetala, punand un picior peste coapsele lui. Am inceput sa dau din fund in timp ce el imi mangaia clitorisul, sa ma misc frenetic, in ritmul respiratiei lui sacadate, pana m-a strans tare, tare, tare de tot in brate si am atins climaxul pentru a doua oara in doar cateva minute. L-am simtit explodand inauntrul meu si am continuat sa ma ondulez pana a incetat sa ma stranga. M-a sarutat dulce pe umar si a ramas acolo, iar eu l-am lasat sa se odineasca pentru ca aveam de gand sa-l retrezesc frumos in cateva clipe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu