22 decembrie 2010

Scaunul

La ce te gandesti cand vezi un scaun managerial, negru, sobru si uber confortabil? Nu ai prea multe optiuni, poate cel mult la o lunga zi de lucru. Pentru mine, insa, a capatat o cu totul alta semnificatie. A inceput intr-o duminica torida, cand am trecut sa-l vad dupa o intalnire cu fetele. M-a condus in camera lui si s-a asezat la birou, iar eu pe patul de langa. Incerca sa imi arate un filmulet, dar nimfomana din mine avea o misiune de indeplinit inainte, prin urmare am decis sa il ignor. Am inceput sa il sarut si sa-l intarat cu decolteul adancit in prealabil prin desfacerea a 2-3 nasturi, stiind ca nu va rezista prea mult farmecelor si hotararii mele. Mi-a ridicat fusta, a scos dintr-o miscare chilotii si a inceput sa-mi mangaie pasarica, deja umeda de anticipare. M-a intors brusc si m-a penetrat fara multe menajamente, fara ca macar sa imi scoata fustita beige.

Scaunul era dat pe spate, iar eu ma miscam in sus si-n jos pe penis. Mi-l baga adanc, mai adanc decat in orice alta pozitie si ma facea sa dau din solduri, oferindu-mi senzatii din ce in ce mai puternice. Ma lasam pe spate, iar el imi saruta zona dintre umeri si ma mangaia pe sani. Ma aplecam in fata si strangeam picioarele, iar el imi desena cu degetele pe coloana. Am inceput sa ma misc din ce in ce mai repede, iar el ma tinea de solduri si ma lasa sa ma infig in el cat de tare vroiam. Tare, tare, repede, mai repede, simteam cum ma inunda o senzatie de bine si-un nor de amorteala. Terminasem.

M-a luat usor de par si m-a tras inapoi, m-am uitat la el si l-am sarutat, dupa care m-am ridicat, m-am asezat cuminte in fata lui si am inceput sa i-o sug. Intai jucaus, mangaindu-i capul cu limba, apoi am bagat-o pe toata in gura si am supt-o cu pofta, oprindu-ma din cand in cand sa i-o frec. Simteam deja ca ma excit din nou, asa ca m-am infipt din nou in pula lui incordata. M-a lasat sa fac ce vreau si mi-am reluat dansul haotic tinandu-ma strans de manerele scaunului, cu mainile lui alunecandu-mi febril pe tot corpul. L-am futut atunci, l-am futut cu pasiune, pentru ca nu mai exista decat momentul acela si nu urmaream decat un singur tel pentru amandoi. Ritmul respiratiei mele a inceput sa creasca si ma simteam din nou aproape de final - asa, asa, da-i, nu te opri, nu m-am oprit si am continuat sa dau din mine, chiar daca terminasem deja. M-am oprit epuizata abia cand am simtit explozia laptoasa dinauntru, confirmarea finalului fericit...

Si de atunci nu ma mai uit la fel la scaunele de birou. Daca ar fi sa-mi aleg acum unul, as cauta un executive chair rezistent, tapitat cu piele neagra, reglabil si cat mai confortabil - nu de alta, dar nu se stie niciodata la ce grele incercari va fi supus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu