18 decembrie 2010

Cercelul pierdut

A doua intalnire a fost ciudata si putin spus intensa... L-am facut sa ma astepte cateva ore. Uraste chestia asta si mi-a spus-o de multe ori. Eu sunt o persoana punctuala de obicei, dar cu el nu imi iese. E unul dintre multele lucruri care se intampla altfel cu el decat cu oricine altcineva...

Altfel a fost si a doua intalnire. A venit sa ma ia de la metrou si unul dintre noi a propus sa ne plimbam putin prin parc. M-a sarutat in capatul scarilor si simteam deja ca incep sa ma ud. Cum pot sa-l doresc asa de la primul sarut?  Era seara si inca foarte cald. Tin minte ca m-a luat de mana si m-am simtit foarte bine, safe in a way. Inca il lasam pe el sa faca primii pasi, dintr-un motiv sau altul mi se parea ca nu e lady-like sa par prea interesata sau sa-i dau de inteles ca vreau mai mult. 


Il simteam plin de nervi pentru ca l-am facut sa ma astepte, dar cu toate acestea a inceput sa ma sarute. Drumul de la metrou pana in parc mi s-a parut never ending. Vroiam sa ma sarute, iar el se juca cu mine. Stia ca il doresc, si-a dat seama dupa felul animalic in care ma lipeam de el, dupa piciorul pe care il ridicasem ca sa-l simt mai aproape. Vroiam sa par indiferenta, dar trupul nu ma asculta. Ma inmuiam cand ma atingea, ma frecam de el involuntar, ii cautam buzele, iar el ma amagea. Stia ca ma innebuneste, si-i placea asta. Am cautat un loc mai retras si am gasit un parculet pentru copii, cu leagane si tobogane. Ne-am asezat pe o bancuta si m-am pus in bratele lui. A facut figuri. Ne-am sarutat. Aceleasi senzatii dinainte - moleseala, picioare de plastilina, caldura intre picioare si dorinta pura. De data asta a fost mai indraznet, mai precipitat, a inceput sa-mi framante sanii si nu i-a placut ca purtam sutien. Mi-a mangaiat acolo jos si am inceput sa gem. L-as fi vrut atunci si acolo si eram suficient de nebuna sa-l las sa ma dezbrace, dar, in schimb, i-am pus mana pe penis si am inceput sa-l masez usor. Era tare, puteam sa-i simt erectia si imi placea, ma simteam flatata, mi se parea genial ca l-am excitat cu numai cateva saruturi. Am inceput sa-l mangai mai intens si i-am spus sa ne faca cunostinta - mie si penisului lui.

A zambit, s-a descheiat la pantaloni si si-a scos-o. Eram usor contrariata, nu-mi venea sa cred ca fac asta, dar nu am stat sa ma gandesc prea mult. Am realizat ca daca stau sa think it through imi iau jucariile si o rup la sanatoasa. Am ramas pe loc si am continuat sa-i mangai penisul gol. Era alb, tare, iar pielea ii era foarte fina. M-am uitat la el, i-am zambit din coltul gurii si m-am aplecat. Am lins putin capul apoi am inceput sa-l sug usor. Il auzeam respirand sacadat si am inceput sa ma joc cu limba in jurul capului. Nu avea niciun gust si mi-a placut asta. Am continuat sa o sug usor si ritmic,iar el isi plimba mainile prin parul meu. Vina, dorinta, excitatie, "ce-o sa creada despre mine?" - toate astea imi vajaiau in cap in timp ce i-o sugeam delicat si languros. 

I-am bagat-o in pantaloni fara sa il termin, pentru ca inca nu aveam aceasta miscare in vocabularul sexual. M-am ridicat si m-am asezat din nou in brate, iar el m-a sarutat frenetic, m-a apucat de sani si mi-a frecat locul fierbinte dintre picioare. Mi-a ridicat bluza si m-a sarutat delicat pe abdomen - avea buzele moi si umede si as fi vrut sa-mi desfaca sutienul si sa ma linga pe sani. Ii simteam penisul tare si pulsand sa iasa din pantaloni si l-as fi futut acolo, pe banca aia din parc - am blestemat momentul in care am decis sa port blugi in ziua aia, in locul unei rochite usor de ridicat...

Am plecat amandoi si, pe cand ma saruta pe gat, mi-a spus ca mi-am pierdut un cercel... Am pastrat perechea - o biluta din obsidian - si de fiecare data cand ma lovesc de el prin cutia cu bijuterii imi amintesc de seara aia fierbinte, cand am spart primul tabu, cand am facut primul lucru de neimaginat pentru fetita timida care fusesem pana atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu