19 decembrie 2010

Prima data - episode 1

Era intr-o vineri dupa-amiaza. M-a invitat la el sa vedem "The Hangover" pentru ca ii mentionasem in treacat ca nu l-am vazut. Schimbam mail-uri incitante in timpul serviciului si in loc sa anticipez ce o sa se intample, eu ma gandeam cu ce o sa ma imbrac... Am ajuns acasa, mi-am facut un dus rapid, am cautat o fusta scurta si un tricou in care sa arat bine fara sutien, mi-am gasit pantofi asortati, m-am fardat discret si in 45 de minute eram gata.

Ma astepta la metrou si era iar nervos ca intarziasem. M-a luat de mana, dar nu a vrut sa ma sarute pana acasa ca pedeapsa ca l-am facut din nou sa astepte. Tipul incerca sa ma dreseze si dintr-un motiv greu de inteles gaseam chestia asta foarte incitanta. Ma gandeam ca si in pat va fi la fel de demanding si hotarat si abia asteptam sa vad care va fi prima lui miscare.

Am urcat in camera lui si s-a asezat pe scaunul de la birou, in timp ce eu mi-am gasit loc pe marginea patului, cat mai aproape de el. A dat drumul la muzica - "War" - Poets of the Fall - si s-a uitat la mine. I-am sustinut privirea si l-am tras usor spre mine. Il vroiam, dar ii spusesem ca nu o sa se intample nimic pentru ca sufeream de o indispozitie de moment - partial bullshit, dar am sperat ca asa ma voi forta sa fiu cuminte.

Am inceput sa ne sarutam, intai usor, pe buze, apoi din ce in ce mai pasional, cu limbi nesatule, de parca vroiam sa gustam unul din celalalt, cu atingeri febrile, cu mici amagiri urmate de muscaturi perverse de buza de jos, cu toata dorinta pe care ne-o infranasem pana atunci. Ii placea ca nu purtam sutien si a inceput sa imi framante sanii, a coborat sarutandu-ma pe gat si mi-a lins usor un sfarc, dupa care a inceput sa-l suga leeeent si incandescent. Eram terminata, stiam ca nu o sa pot spune nu... S-a ridicat din nou si m-a sarutat pe gat in timp ce ma mangaia pe spate, iar eu ma gandeam cat de excitant e tot ceea ce face si ca as vrea sa pastrez mereu senzatia lasata de buzele lui chiar sub urechea mea.

Stateam lipita de el si ii simteam erectia, iar mainile mele au devenit curioase si am inceput sa-l explorez. I-am ridicat tricoul si l-am mangaiat pe spate, pe piept, pe abdomen, pe solduri, anticipand coborarea indrazneata catre pantaloni. M-a ajutat sa ii desfac si i-am descoperit penisul sculat si gata de atac. Vedeam cat de mult ma doreste, iar asta imi provoca valuri de caldura ce-mi pulsau intre picioare. Am inceput sa i-l frec, intai incet, apoi din ce in ce mai rapid. S-a dat pe spate, intins pe scaun, iar eu m-am asezat in fata lui si l-am luat delicat in gura. Ma jucam usor cu capul penisului, imi placea sa-l tachinez asa, iar din cand in cand il bagam adanc in gura si ascultam cum i se schimba ritmul respiratiei. L-am frecat, l-am supt, l-am lins usor, l-am masat cu buzele in timp ce el imi mangaia febril parul si bratele. Mi-a luat mana si mi-a asezat-o mai sus pe penis si am inceput sa-l sug din ce in ce mai tare, pana ce ritmul respiratiei sale a inceput s-o ia razna. Mi-am dat seama ca urma sa termine si am intrat in panica. Pana atunci nu mai fusesem pusa in aceasta situatie si nu stiam care ar fi reactia potrivita, asa ca atunci cand a explodat in gura mea... am inghitit. Tot. I-a placut asta si mi-a spus-o chiar atunci.

Am inceput sa zambim amandoi si m-a luat in brate. El linistit, eu excitata dincolo de orice cale de intoarcere, ne-am asezat in pat sa ne uitam la film...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu