18 decembrie 2010

Manifest

Ce este acest blog, pentru cine il scriu, ce vreau sa exprim si de ce? De ce nevoia de a scrie, de ce sa pun out there ceva atat de personal? 

Nu stiu, poate doar pentru ca dupa atata timp de tacere am gasit inspiratia de care aveam nevoie. Daca cei mai multi scriu din plictiseala sau pentru ca sunt nemultumiti de ceva, eu o sa scriu pentru ca sunt fericita. Pentru ca in sfarsit, dupa multe aventuri, chinuri, certuri si asteptari am gasit acel "ceva" care ma inspira si ma face sa zambesc numai la gandul clipelor frumoase care vor urma, care ma face sa ma bucur ca lucrurile nu se opresc aici. Am gasit o motivatie in sens freudian... da, poti sa ridici din sprancene, acest blog va fi si despre sex.

Dar sa incep cu inceputul... Daca esti femeie, cat timp ti-a luat sa obtii primul orgasm? Cum stii ca ii oferi iubitului tau ceea ce isi doreste? Ai avut vreodata parte de acele elusive orgasme multiple? Daca esti barbat, cum stii ca iubita ta e fericita intre asternuturi? Ce o tine langa tine? Cat de mult inseamna sexul intr-o relatie? Intrebarea asta mi-am pus-o de nenumarate ori, referitor la fiecare tip cu care am ajuns in astfel de ipostaze, si m-am regasit in ceva ce mi-a spus O-Guy intr-o seara: "Daca nu ma face fericit in pat, atunci nu exista pentru mine". Oare chiar asa e? Nu stiu, dar poate o sa gasesc si alte raspunsuri.

Prin urmare, acest blog este o poveste cu talc. A tale of love - despre sentimente, despre ce anima o relatie, despre ce ne face fericiti si despre fluturasii aia din stomac - and lust - despre dorinta, pasiune, despre foc si scantei, despre sex si nebunie... E o poveste deschisa pentru ca abia a inceput si pentru ca nu stiu unde duce. Dar povestea va fi un drum and I'm here to enjoy it, no matter IF and HOW it ends.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu