21 decembrie 2010

Prima data - episode 2

Stateam intinsi, unul langa altul, eu cu spatele la el, usor mai departe, evitand sa ma lipesc prea mult de trupul sau. Eram deja mai mult decat excitata, dar incercam sa ma concentrez la film si sa intru in poveste, insa apropierea lui ma tulbura mai mult decat mi-ar fi placut sa recunosc. A inceput sa ma mangaie pe spate si pe brate, mi-a sarutat usor parul si mi-a desenat forme abstracte pe coapse cu buricele degetelor, iar fiecare atingere avea darul de a ma infierbanta din ce in ce mai tare, saruturile lui moi pecetluindu-mi clipa de pierzanie.

I-am spus ca nu mai rezist si ca vreau sa merg mai departe. M-a intrebat daca sunt sigura si, zambind pervers, i-am spus ca asta-i singura oferta - take it or leave it. El a ras usor, mi-a ridicat hotarat fustita, mi-a scos delicat, dar ferm, chilotii si s-a apropiat si mai mai mult de mine, sarutandu-mi umerii infrigurati, in ciuda caldurii dintre noi. Si-a scos penisul erect si m-a patruns innebunitor de lent, pana mi-a umplut fiecare spatiu, m-a facut sa ametesc de placere, sa-mi golesc mintea de orice idee, sa ma concentrez doar asupra clipei, pe care as fi vrut s-o lungesc la nesfarsit. Se potrivea perfect, atingea fiecare petic de vagin, excita fiecare mugur erogen si imi doream sa-l simt cu totul inauntru. Am terminat ametitor de repede si nu mi-a venit sa cred cata placere mi-a putut oferi in numai cateva minute.

Sarutandu-ma, m-a facut sa ma urc deasupra lui si m-a pus sa stau dreapta. Ma mangaia pe corp, ma apuca de sani, ma privea cu ochi perversi si gura intredeschisa, cu fata transfigurata de placere, iar eu ma ondulam, dansam si ma infigeam nesatula in penisul lui. Am coborat si l-am sarutat, l-am amagit cu limba si l-am muscat usor de buza de jos, apoi mi-am impins pieptul in fata, provocandu-l. Mi-a luat un san in mana si a inceput sa-l framante, l-a supt cu pasiune si a inceput sa ma futa ca un nebun. In, out, in, out, in, out, ritmic, constant, rapid, disperat - am explodat din nou si am simtit un val de moleseala toropindu-ma pe dinauntru, coborand pe coapse, prelingandu-se spre abdomen. Eram satisfacuta, lenesa si moale, dar nu vroiam sa ma dau jos, asa ca am inceput sa ma misc usor, simtindu-i si mai intens erectia in pasarica mea deja sensibila dupa al doilea orgasm.

"Mai vrei?" Am continuat sa dansez pe penisul lui ca raspuns, iar O-Guy a facut din nou ce stie cel mai bine - m-a dus pana la luna si inapoi in cateva minute tulburatoare, care au inceput sa creeze dependenta. I was hooked, I was charmed, acum chiar nu mai aveam nicio scapare. Innebunita, sensibila pana la extrem dupa 3 momente de climax, vroiam sa-l fac fericit cu orice pret. L-am sarutat pe buze si am coborat brusc, i-am luat-o in gura si am inceput s-o sug. Mi-a luat mana si a pus-o pe capul penisului si mi-a aratat cum sa-l frec. Imi placea la nebunie modul lui de a ma "dresa". I-am supt-o cu dedicatie, cu ravna, vroiam sa simt cum isi da drumul in gura mea. A inceput sa zvacneasca, a inceput sa se miste, l-am vazut inchizand ochii si strangand asternutul in pumni. Mi-am dat seama ce urmeaza si am inceput sa o frec repede, mai repede, pana am simtit lichidul cald si laptos pe limba. L-am gustat putin si l-am lasat sa termine pulsand pe sani, un final demn de primele mele orgasme multiple.

Pentru ca O-Guy este si va fi mereu tipul cu orgasmele. Alea multe :) Primul care nu s-a chinuit jumatate de ora ca sa ma duca pe culmile Muntelui lui Venus, the first one who knew how to push all the right buttons, primul care a stiut sa trezeasca femeia, sa se joace cu copilul si sa mangaie felina din mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu