26 decembrie 2010

Christmas Special

Christmas - a time of joy, of laughter and happiness. And wonderful, fever giving gifts...

Am ajuns la el in dupa amiaza de Craciun si l-am gasit adormit. Era dulce si lenes, asa ca m-am dezbracat incet si m-am strecurat langa el ca o pisica. L-am sarutat usor si el m-a luat in brate. Apropierea, caldura pielii sale, dulceata degajata prin fiecare por, toate acestea ma faceau sa simt ca nu exista loc in care as fi mai fericita. M-a sarutat pe obraz, iar eu l-am sarutat pe buze. M-a intors cu spatele si m-a inlantuit cu mainile, tinandu-ma strans langa el. Mi-a sarutat senzual umerii si mi-a mangaiat usor gatul, decolteul, sanii, bratele... Simteam dorinta crescand, dar continuam sa-i spun ca trebuie sa fim cuminti, altfel Mosul ne va ocoli. Cu toate acestea mi se facuse cald sub patura, asa ca mi-am dat pantalonii jos, ramanand doar in chiloti si in topul fara sutien. Mi-a spus ca eu nu stiu sa fiu cuminte, impingandu-si penisul erect in fundul meu, stiind ca nu pot rezista unei astfel de invitatii.

L-am primit inauntru, fierbinte si umeda si am inceput sa ne miscam amandoi. Ii auzeam respiratia calda in ureche, iar bratele lui ma strangeau cu putere. Am continuat sa ma misc alert, simtindu-i membrul din ce in ce mai adanc in mine, in timp ce el ma mangaia acolo jos. Am terminat rapid, dar am continuat sa ma misc usor cu el inauntru, pentru ca imi placea la nebunie sa-l simt inauntru, deja sensibila dupa un orgasm. L-am sarutat usor pe buze si m-a urcat deasupra lui. M-a pus sa stau dreapta si sa o infig cu totul inauntru. Simteam un amestec de placere si durere si am inceput sa gem, in timp ce ma miscam ritmic cu penisul in mine. Mi-am coborat trupul peste el, strivindu-mi sanii de pieptul lui si dand din fund, in sus si-n jos din ce in ce mai repede, in timp ce el imi soptea "Asa, asa, asa..." la ureche. Am terminat din nou si mi-am indreptat spatele, tinand picioarele stranse, cu sexul lui captiv in inchisoarea mea umeda. L-am tinut acolo, eram fina si sensibila si il simteam pe fiecare centimetru dinauntru. M-am dat usor pe spate si am desfacut picioarele, continuand sa ma misc in fata lui. Se uita la mine cu pofta, vedeam cat de mult ii place se se vada intrand si iesind din mine, cand a inceput sa ma mangaie din nou. Eram mult prea incordata asa ca am strans picioarele si am continuat sa ma unduiesc. Mana lui era insa de neoprit, asa ca m-am abandonat placerii si am juisat inca o data, prabusindu-ma deasupra lui. M-a luat in brate ca pe-o papusa de carpa si a continuat sa ma futa. Il simteam tare si excitat, asa ca m-am ridicat si am inceput sa i-o frec si sa i-o sug. M-a chemat inapoi, vroia din nou inauntru, asa ca m-am lasat deasupra cu totul si l-am futut din nou pana am terminat pentru a patra oara. Eram deja prea sensibila acolo jos, dar vroiam mult sa-l vad terminand, asa ca am inceput sa-i frec penisul, apucandu-l de cap si strangandu-l tare. L-am luat in gura si l-am frecat, l-am supt cu pasiune pana cand l-am simtit aproape de final. Am marit ritmul pana a terminat pe buzele mele, pe gat, pe sani, dupa care l-am supt usor si ritmic pana a incetat sa mai pulseze. Eram amandoi lac de transpiratie, dar satisfacuti si fericiti.

Am schimbat cadourile, ne-am bucurat de ele, am mancat ciocolata, ne-am oferit imbratisari si saruturi si ne-am odihnit un pic inainte sa vedem un film de Craciun. "Let's both be naughty and save Santa the trip" - cat de adevarata s-a dovedit a fi urarea... M-am imbracat in rochita galbena pe care o lasasem la el just in case si ne-am asezat in pat sa vedem Love Actually - my favorite Christmas movie. El nu-l vazuse, si m-am bucurat ca a tinut minte acest detaliu. Eram intinsi unul langa celalalt, bratul lui dupa umerii mei, eu cu un picior peste el si cu mana pe piept, desenandu-i figuri abstracte pe trup. Incercam sa fiu atenta la film, dar nu m-am putut abtine sa nu-l sarut din cand in cand, sa nu-l ating si sa nu cobor spre abdomen, atatandu-l cu mangaieri jucause. Stiam ca e periculos ce fac si, desi eram epuizata dupa partida de mai devreme, inca aveam un chef nebun.

"Tot nu te potolesti?" S-a uitat la mine si m-a sarutat, iar eu i-am zambit din coltul gurii. "Da-ti chilotii jos. Acum!". "Nuuuu, suntem cuminti, ne uitam la film!". "Am spus sa-ti dai chilotii jos, fa-o si nu mai comenta!" Aaahh, damn it, stie ca ma inmoi toata cand devine autoritar. Imi dau jos chilotii de dantela si raman doar in rochita. El sta cu spatele lipit de perete si se uita la film. Ma pune sa ma asez deasupra lui si o fac fara prea multe nazuri. Sunt excitata, dar in acelasi timp stramta si nu foarte umeda, inca incercand sa ma refac dupa cele patru orgasme dinainte. Il simt cum geme cand ma las cu totul peste penisul lui, imi lipesc spatele de pieptul sau si ii pun capul pe umar. Ma saruta pe spate, se joaca cu sfarcurile mele excitate, in timp ce eu dau din fund in sus si-n jos, in ritmul impus de fesele sale. Il simt tare inauntru, frecandu-se de peretii meu si atingand fiecare nervura. Sensibilitatea exacerbata, taria lui, mainile care-mi stimulau sanii, toate combinate, mi-au indus un nou orgasm. M-a dat jos de pe el, m-a intins pe pat si a inceput sa ma linga. Limba, degetele, iarasi limba - simteam cum ma ud din nou. S-a asezat si m-am urcat peste el, bratele mele inlantuindu-i gatul, sanii topaind obraznic in fata lui. Musca dintr-un san, iar eu ma infigeam ritmic in pula aia geniala, el ma saruta si se uita pofticios la mine. Ma simteam sexy, il simteam nebun dupa mine, am terminat din nou. I-am supt-o putin, odihnindu-mi pasarica epuizata de prea multe orgasme. A spus ca ma mai vrea odata, iar eu nu i-am putut rezista. Din nou cu spatele la el, asezata ca pe fotoliu, m-am lasat penetrata. Eram molesita, lenesa si super satisfacuta, dar adoram sa il simt in mine. Vedeam cat de mult ii place, imi privea sanii din spate si ma facea sa imi misc soldurile in ritmul sau. Pozitia permitea o penetrare foarte adanca, suficient pentru a ma duce din nou pe culmile placerii. Era prea mult... M-am dat jos si am inceput sa-l frec rapid, alternand cu mici partide de sex oral usor si pervers. Coboram cu totul, inghitindu-i penisul, il apucam cu mana frecand ritmic si jucandu-ma cu capul. Stateam cu picioarele desfacute in fata lui, in timp ce ma jucam cu pula, cand el s-a uitat la mine, si-a muscat buza de jos si mi-a infipt degetul mare in vagin, miscandu-l circular si masand atent punctul G. Ne masturbam reciproc, ne mangaiam partile intime intr-un amestec de dulce agonie si extaz, pana cand am cazut amandoi epuizati, dupa cel mai orgasmic Craciun pe care l-am petrecut vreodata...

So Merry XXX-mas, hope you had a great one! 

3 comentarii:

  1. mdaa superb prezent de Craciun)) cum s-ar spune fucking merry chrismas)) eu insa am rams abandonatd e iubita mea. si mi-am inecat durerea in partidele de pariuri sportive cu gashka si gagicele care ne-au urmarit avide.. nimic nu se compara cu npoptile cu iubi insa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! am dat din greşeală peste acest blog încercând să găsesc un manga mai vechi pe o temă relativ asemănătoare. Recunosc că m-a frapat francheţea cu care abordezi o astfel de temă cum este sexul şi am rămas exceedingly surprised când am văzut că ai şi fler de povestitor. Probabil datorită subiectului abordat în majoritatea post-urilor, subiect care de-altfel suscită un interes major nowadays am citit la foc automat tot blogul, iar concluzia este cea expusă mai sus. Felicitări, mă bucur cât se poate de sincer pentru tine, deşi, în mod paradoxal, eu nu am întâlnit pe nimeni până acum probabil şi datorită caracterului meu mai introvertit şi unii ar putea spune că nu cunosc acest sentiment pe deplin: şi aici mă refer la dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut! am dat întâmplător peste blogul tău și l-am citit pe tot, m-am regăsit și mi-a plăcut. Exită o continuare?

    RăspundețiȘtergere